DBU Pigeraketten i VB Parken onsdag d. 09/09-20 kl. 17.00-19.30

image DBU Pigeraketten
04. september 2020 kl. 18:56

Piger skal også være aktive, nysgerrige og eksperimenterende

Hvad er Pigeraketten?

Pigeraketten er DBU’s populære fodboldaktivitet for alle 5-11 årige piger. På Pigeraketten flyver de deltagende piger ud i et unikt rumunivers, hvor de skal besøge planeter med forskellige fodboldaktiviteter for at finde delene til klubnøglen, der er blevet ødelagt.

Pigerne skal, i samarbejde med DBU’s astronaut, samle den gyldne klubnøgle, så klubben åbnes for den mere almindelige klubtræning.

DBU’s astronaut og klubbens egne hjælpere sørger for, at pigerne får nogle sjove timer med fodbold.

Pigerne skal ikke tilmelde sig, men blot møde op på startstidspunktet, hvor raketten flyver, så de kommer med rundt på alle de spændende rumaktiviteter og eksperimenterer med, hvad fodbold som idrætsaktivitet kan tilbyde. Pigerne lander på jorden igen efter cirka 2½ time.

Pigerakettens forløb

• Velkomst
  • Raketrejse
  • Besøge planeterne