Husk tilmelding til FUTURE VEJLE

17. juli 2017 kl. 12:04

TIRSDAG D. 1. AUGUST ER DER TILMELDINGSFRIST TIL FUTURE VEJLE.

Vejle Boldklubs ungdomstalenthold har i dag startet træningen op igen. Dette er sket med flere nye ansigter på holdene. Noget af det mest interessante hvert år er, at se det nye kuld på U13 fra samarbejdsklubberme.
Sidste forår var som bekendt sidste halvår med KUV, hvorefter FUTURE VEJLE starter op. Flere af spillerne på KUV holdet (tre af dem ses på billedet) fik tilbuddet om en plads i VBs talenttrup og har dermed klaret det første af mange nåleøjer imod drømmen om at blive professionel fodboldspiller.

Hvis du ligesom de nye drenge i Vejle Boldklub går med en drøm om store fodboldoplevelser er FUTURE VEJLE lige noget for dig. Læs mere om hele setuppet HER. Skynd dig at få dig tilmeldt inden 1. AUGUST og sikr dig muligheden for at tilspille sig en plads på et af talentcentrene.

På billedet ses Noah Hovslagare (Tørring IF), Valdemar Jørgensen (Hedensted IF) og Hampus Hovslagare (Tørring IF). De andre nye spillere i VB fra KUV er: Christian Marke Sørensen (Skibet IF), Lasse Flø (Hedensted IF) og Silas Clifford Valbak (Hedensted IF).