Lennart Lindsted er ny cheftræner for U19 Drenge Liga 2

image Cheftræner for U19 Drenge Liga 2, Lennart Lindsted
26. juli 2020 kl. 19:35

Det er med stor glæde, at Sportschef Benny Gylling kan bekræfte, at klubben har fået ansat Lennart Lindsted som cheftræner for Vejle Boldklubs U19 Drenge Liga 2-hold.

Benny Gylling er overbevist om, at det er den rette træner til at kickstarte vores nye projekt, som skal omhandle det at have dygtige og udviklende fodboldhold i hver drengerække fra U16 til og med U19 på moderklubbens side.
Lennart kommer senest fra stillingen som sportschef hos KoldingQ og har tidligere trænet på seniorplan i hhv. Hatting/Torsted IF, Hedensted, VSK Aarhus og Aarhus Fremad.

Klubbens U19 Liga 2 afdeling har allerede fået tre helt nye spiller til truppen fra omegnsklubber såsom Give & Fredericia. I tillæg hertil, er det ligeledes lykkes med at få nogle af de "gamle" årgang 2002-spillere retur til klubben. En årgang der var rigtig stærk sidst de var i klubben, med et rigtig stærkt spillende U16 Drenge Liga 1-hold.

Flere spillere kender også til Lennart fra hans civile virke som efterskolelærer hos Hellebjerg Idrætsefterskole. Det kombineret med at selve U19 Liga 2-projektet indeholder mange spændende elementer, har været medvirkende til at flere tidligere spillere har søgt "hjem til VB".

Vi byder velkommen til Lennart Lindsted, og ønsker ham alt mulig held og lykke med den kommende sæson.

Der er sæsonopstart for U19 Drenge Liga 2 torsdag d. 30/07-20 kl. 18.00 i VB Parken sammen med U17 Drenge Liga 1.
Alle - gamle som nye spillere - er velkommen her.