Sejr i Liga-premieren hos VB's U15 Drenge

image U15 Drenge Liga
27. februar 2020 kl. 10:19

Efter en lang og god opstart, skulle VB´s U15 Drenge Liga hold på sin første opgave i forårets U15 Liga ude mod Randers FC. VB-drengene havde arbejdet med et nyt pres og holdets generelle defensive struktur. Disse to ting var trænerteamet godt tilfredse med i kampen, da holdet hang bedre sammen og gav få chancer væk.

Kampen startede rigtig godt for de røde VB-drenge da de allerede efter 10 minutter var foran 0-2 på mål af Victor Snoghøj og Rasmus Lundsgaard. Kort inde i anden halvleg blev kampen nærmeste lukket da Mohammed Tamim omsatte et korrekt dømt straffespark til mål.

I perioden efter målet kom Randers bedre med i kampen og havde en del spil på VB´s banehalvdel, som de også fik udnyttet med et flot langskudsmål.

Kort efter reduceringsmålet, scorede VB deres fjerde og sidste mål på et hovedstød af Lukas Henriksen, til slutfløjtet 1-4 til VB.

VB benyttede følgende spillere i kampen:

• Nikolaj Bertelsen (Future Vejle klubber, VB Moderklubben & Bredballe IF)
  • Silas Clifford (Future Vejleklub, Hedensted IF)
  • Lasse Flø (Future Vejleklub, Hedensted IF)
  • Theis Eskildsen (Future Vejleklub, Vinding SF)
  • Lukas Henriksen (Future Vejleklub, Bredballe IF)
  • Lucas Steen (Future Vejleklub, Hover IF)
  • Rune Jensen (Future Vejleklub, VB Moderklubben)
  • Mohammed Kazemi (Future Vejleklub, Hedensted IF)
  • Maks Kristensen (Future Vejleklubber - VB Moderklubben, Bredballe IF & Vinding SF)
  • Mohammed Tamim
  • Victor Snoghøj (Future Vejleklubber - Tørring IF, Grejsdalen IK & Vinding SF)