Træf i oldboys afdelingen med fodbold, frokost og hyldest til Robert Torntoft

13. august 2018 kl. 20:24

Ved efterårssæsonens start afholdt oldboysafdelingen træf i forbindelse med søndagstræningen med deltagelse af mere end 30 spillere i en five-a-side turnering.

Efterfølgende deltog endnu flere i frokostsammenkomst i klublokalerne.

Denne lejlighed benyttedes navnlig til at hædre den nu afgåede oldboysformand, Robert Torntoft, for dennes lederskab gennem 60 år i klubben, herunder mere end 40 år som formand for oldboys.

På seneste generalforsamling blev Robert afløst som formand af Peter Fruergaard Hansen, der i sin tale til Robert gennemgik hans meritter under det mangeårige lederskab og fortalte anekdoter om Roberts personlighed og om episoder under hans virke.
Gert Eg supplerede i et indlæg formandens hædrende omtale.

Der blev afsunget hyldestsang for Robert og udråbt leve. Sidst- men ikke mindst- modtog Robert udnævnelsen som første og  hidtil eneste ÆRESMEDLEM af oldboysafdelingen. Robert har om nogen fortjent denne hæder.