Vejle Boldklub søger spillere til 3F Liga truppen

29. januar 2018 kl. 14:50

Det lykkedes jo desværre ikke klubbens 3F-hold at kvalificere sig til forårets slutspil, og derfor står foråret 2018 i stedet på kvalifikationsspil for at kunne bibeholde holdets status i 3F ligaen.

Grundet talrig afgang af spillere står vi nu antalsmæssigt foran en alvorlig udfordring, og der er igangsat et større arbejde med at afsøge mulighederne for at tiltrække kvalificeret erstatning.

Hvorvidt det vil lykkes at finde de nødvendige erstatninger står dog lidt i det uvisse, og derfor vil vi gerne på det inderligste opfordre alle interesserede spillere, der kunne tænke sig at afprøve deres talent på næsthøjeste niveau i dansk kvindefodbold, til at give sig til kende. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi som klub er maksimalt presset på at kunne finde det nødvendige spillergrundlag, som i alleryderste konsekvens vil betyde et midlertidigt farvel til elite kvindefodbold i Vejle.

Alle interesserede er velkommen til at møde op til holdets træninger som foregår mandag, tirsdag og torsdag i tidsrummet 17.30 – 19.00 i VB Parken.

For yderligere informationer, er man velkommen til at kontakte cheftræner Jesper Søgaard eller den
sportslige ansvarlige Jakob Thygesen, se kontaktinformationer nedenfor.

Jesper Søgaard
Tlf.: 2252 8501
Email: js@vejleboldklub.dk

Jakob Thygesen
Tlf: 2529 4083
jt@vejleboldklub.dk

Farvel til spillere efter lang og tro tjeneste
Den tidligere nævnte store afgang af spillere er primært kommet fra en lang række af vores etablerede spillere, der igennem en lang årrække har ydet en kæmpe indsats på klubbens bedste kvindehold. Nogle har haft ønsket om at prøve deres talent af andetsteds, mens andre af familiemæssige årsager har valgt at prioritere deres tid anderledes. Der skal i den forbindelse lyde en stor tak til alle for deres engagement i VB, og vi ønsker dem al mulig held og lykke med fodboldkarrieren fremover.