Velkommen til Jan Ganderup som målmandstræner hos pige-/kvindesiden

20. februar 2021 kl. 11:00

Vejle Boldklub forstærker setuppet omkring kvindefodbolden med målmandstræner

Vejle Boldklub vil på sigt gerne lege med, hvor det er sjovt. Det har været en hektisk men ligeså spændende start på 2021 for pige/kvinderne i klubben. Der er kommet interessante tilføjelser på trænerfronten, og der arbejdes hele tiden på at forstærke setuppet på bedst mulig vis. Nu er der ansat en målmandstræner mere i klubben. Det betyder kontinuitet for vores målmænd fremadrettet. Det glæder sportslig ansvarlig Lennart Lindsted:

"Vi har haft Vibeke til at varetage målmandstræningen fra U12-U18, men hun har ikke selv modtaget kontinuerlig målmandstræning i klubben. Den opgave skal løftes nu, og derfor er Jan Ganderup ansat som ny målmandstræner i Vejle Boldklub. Jan får hamrende gode meldinger fra målmandsverdenen, så det er et spændende aktiv, vi tilføjer. Jan er målbevidst og brænder for at gøre en forskel hos målmændene. Jan skal indgå i et målmands-setup sammen med Vibeke. Det bli'r spændende at følge udviklingen hos vores mange dygtige målmænd."

Jan Ganderup har M1 og skal snarest i gang med M2 - han glæder sig enormt til at starte i Vejle Boldklub:

"Efter at have talt med Lennart om jobbet som målmandstræner, var jeg ikke i tvivl om, at det var noget, jeg gerne ville. Hele ambitionen omkring holdene i klubben virker meget seriøst. Jeg har læst alt hvad jeg kunne om holdene på nettet, og der er jo virkelig oprustet på mange fronter. Personligt er det et skridt opad at blive tilknyttet en klub på det niveau, så jeg glæder mig virkelig til at blive en del af holdet og en del af Vejle Boldklub."

Jan har start i Vejle Boldklub fra uge 9.