Allan Drost takker af i VB

30. oktober 2020 kl. 11:26

Vejle Boldklubs træner for klubbens bedste kvindehold, Allan Drost, har fået nye udfordringer efter nytår. Der er stadig et par detaljer, der skal falde på plads, inden det kan offentliggøres, hvilken klub det drejer sig om, men sportsligt er det en stor og spændende mulighed, som Allan Drost har fået.

”Jeg har været utrolig glad for at være i Vejle Boldklub og arbejde med det bedste kvindehold i klubben. Det er en flok dedikerede piger, og derfor har det ikke været en nem beslutning”, siger cheftræneren.

”Jeg har lært utroligt meget af mine to et halvt år i Vejle Boldklub og dette hold vil altid have en speciel plads i mit hjerte.”

Bestyrelsen er på en gang både kede af at miste en meget dygtig træner, som har ydet en fantastisk indsats for klubben og har udviklet dette hold på mange parametre, og samtidig glade på Allans vegne over at han har fået denne mulighed. Tak til Allan for indsatsen.

Det øvrige trænerteam fortsætter i VB og alle kræfter lægges nu i for at finde en konstellation, som kan videreføre arbejdet.

Allan Drost tiltræder i sin nye klub efter nytår og varetager altså træningen i VB i resten af 2020 også.

//Bestyrelsen