Finn Bendorf er ny cheftræner for U15 Piger Liga 1B

10. januar 2021 kl. 20:52

Ny mand i spidsen for U15 Piger førsteholdet

Det har været af høj prioritet at finde en dygtig og kompetent cheftræner til de dygtige piger på U15-årgangen. En talentfuld årgang, og derfor er det med stor glæde at sportslig ansvarlig, Lennart Lindsted, kan præsentere den nye mand i spidsen for holdet:

"Jeg har ledt efter en med masser af erfaring i pige/kvindefodbold. Derudover en med menneskelige kvaliteter, og jeg synes det er fantastisk med Finn Bendorf der ydermere er en markant og dedikeret skikkelse. Der er fundet endnu et spændende trænernavn til rejsen der påbegyndes i Vejle Boldklub. Jeg er glad for, at en klub som VB stadig kan tiltrække dygtige trænere".

Finn Bendorf har været i pige/kvindefodbold i et årti, og senest var han i HT/SIK. Han er dygtig til at udvikle spillere, og det er lige præcis det, han er udset til i Vejle Boldklub:

"Jeg ser frem til at møde truppen og være med til at udvikle dem individuelt og som hold. Det gælder både fodboldforståelse og på det tekniske niveau - men også værdier de kan bruge uden for banen. Pigerne får med mig en passioneret og krævende træner, som vil gøre alt for at vi står skarpest muligst og som vil bidrage til at fodbold skal være sjovt, lærerigt, udfordrende men også et fristed hvor vi kan være os selv. Sammen er vi bedst og jeg håber at Covid 19 ikke vil forhindre os I at skabe et stærkt sammenhold igennem sociale aktiviteter med og uden bold. Vi kommer på en spændende rejse og jeg ser frem til at være en del af pigernes udvikling og den spændende rejse som VB er påbegyndt."

Vi tror på et stærkt forår for U15-pigerne i Vejle Boldklub. Nu skal der ledes videre efter en eller flere til at varetage de dygtige piger på liga3-holdet ligeså.