FODBOLD GLADE PIGER SØGER TRÆNER

03. oktober 2017 kl. 08:57

I Vejle boldklub arbejder vi målrettet på at styrke vores setup omkring pigefodbolden, med det overordnede formål igen at blive den foretrukne fodboldklub for piger i Vejle kommune i aldersgrupperne fra U8 til U18.

En vigtig brik på vejen til at få opfyldt et af delmålene i den overordnede målsætning, er at få opbygget og ikke mindst fastholdt vores nuværende og fremtidige U16 årgang.

For at det kan lykkes, står vi og mangler en engageret og passioneret træner, som efter vinterpausen kunne se sig selv i rollen som cheftræner for en flok friske piger, der ønsker at udvikle deres fodboldtalent.

Klubbens U16 hold vil komme til at spille en central rolle i bestræbelserne om, at få tildelt licens til et U18 DM hold. Hvilket gør U16 holdet til en vital fødekanal for nuværende og kommende talenter.

I Vejle Boldklub arbejder vi ud fra et værdisæt, som alle klubbens medlemmer og ledere skal kunne forene sig med. Værdierne er:

• GLÆDE
  • ANSVARLIGHED
  • RESPEKT
  • PASSION
  • VILJE
  • VINDERMENTALITET

Hvorfor skulle man blive træner i Vejle Boldklub Pige ungdom?

• Vi ønsker ikke kun at udvikle spillere men også trænere
  • Bliver en del af klubbens dygtige træner-team
  • VB har tæt samarbejde med Vejle Idrætsefterskole
  • Godt træningsmiljø – gode træningsfaciliteter

Forhåbentlig er du nu blevet nysgerrig og har fået lyst til at høre mere om os i Vejle Boldklub. Så fornemmer du, at netop DU må og skal være vores nye U16 træner, så håber vi at høre fra dig.

Spørgsmål og konkrete henvendelser bedes rettet til Jakob Thygesen (jt@vejleboldklub.dk). Alternativt kan der rettes henvendelse til afdelingsledelsen for pige-ungdom. Kontakt oplysninger findes på hjemmesiden www.vejleboldklub.dk