Social Event Day for pige/senior

Anne Thomsen/Rikke Egsgaard
29. januar 2017 kl. 22:09

Social Day Event i VB.

Vejle Boldklubs ungdomsafdeling tog initiativ til et internt indendørsstævne på tværs af årgangene i pige-ungdom og kvindeafdelingen i Vejle Boldklub samt vores samarbejdspartner Vejle Idrætsefterskole denne flotte solskins-lørdag.
VB's U16/U18 piger stillede med to hold, Jyllandsserien og 3F Liga hver med ét hold. Vejle Idrætsefterskole var også repræsenteret med et dygtigt U18 hold, der i øvrigt løb med en flot 2. plads.

Rammerne i hallen på Campus Vejle var perfekte til dagens sociale arrangement, hvor fodbold, samvær, musik og glade spillere var i centrum. Alle mødte alle i 10 min kampe, der blev kyndigt ledet og fløjtet af 3F Ligaens Marika Skov og Laura Nyrup.

Mange kampe med fine præstationer endte i en finale mellem VIES vs. 3F Liga, hvor sidstnævnte overbevisende sejrede og fik vandrepokalen med hjem til podiet i omklædningsrummet i VB Parken.

Ungdomsleder Peter Riisberg overrakte generøse gavekort fra Holst Sko i Vejle til vinderholdet samt til spillere fra hvert hold, der på forskellig vis gjorde sig særligt bemærkede under stævnet samt til vinderne af finalen.

Tak til pige-ungdom for et godt initiativ og arrangement og tak til Campus Vejle for lån af faciliteter. Tak til VIES-pigerne for deltagelse. Og endelig en stor tak til Holst Sko og Viking Footwear for de fine præmier.

Vi håber at gentage et lignende arrangement senere på sæsonen.