SOCIAL EVENT DAY 2019

image Deltagerne på Campus Vejle
Anne Thomsen
03. marts 2019 kl. 18:13
Det årlige event for klubbens piger/kvinder

SOCIAL EVENT DAY 2019

Søndag d. 24. februar blev der igen afholdt Social Event Day for pige/kvindeafdelingen i Vejle Boldklub. Det er et samarbejde mellem Vejle Boldklub, Campus Vejle og Vejle Idrætsefterskole. De foregående år har der været deltagelse af U18 piger + senior, men i år deltog også vores U14 piger og U16 piger.

U18 afdelingen og VIES tog forskud på eventet ved at ankomme til Campus Vejle allerede lørdag kl. 18. Efter indkvartering blev der hentet pizza’er til pigerne, og derefter forløb aftenen med små konkurrencer og ren rå-hygge J

Søndag morgen stod pigerne op til det helt store morgenbord. Tak til Jesper og Anita Schytte for sponsorering af brød og frugt til morgenmaden.

Kl. 10 ankom resten af deltagerne, hvorefter der blev delt op i 8 hold på tværs af alle årgange. Selv trænerne fik et hold med stor hjælp fra et par U18 spillere.

Der blev de næste 4 timer spillet mange flotte kampe i de to puljer. Og da vi selvfølgelig skulle have fundet et vinderhold, som det næste års tid kan prale med den store flotte vandrepokal i klubhuset, sluttede vi af med en flot finale.

Vinderholdet:

Dette tiltag er en god måde at samle de forskellige årgange på, og pigerne hygger og snakker godt på tværs af alder og niveau.

Tak til Kathrine Terp som den store tovholder på projektet. Samt tak til Campus Vejle for lån af hal og lokaler.