Festlig sæsonafslutning for ungdommen

image Nye VB Ambassadører: Naya Hauge, Alberte Løkkegård, Simon Aas, Oliver Olsen, Bastian Knudsen og Marius Schjøtz (Ida Lillebæk og Alberte Poulsen var forhindrede)
24. juni 2019 kl. 13:50

Fredag d. 21.6 samledes mere end 200 ungdomsmedlemmer i loungen på Vejle Stadion for at markere sæsonafslutningen.

Festen blev afholdt for de midler, Kai Johansen og hans familie havde ønsket skulle gå til ungdommen i VB, efter Kai Johansens død i december 2018. Tusind tak!

Det blev en rigtig god fest. God mad og fri (sodavands)bar, quiz og livemusik.

Og så kiggede Thomas Gravesen – til stor jubel – forbi, og fortalte lidt om, hvad VB har betydet for ham. Gravesen er en fantastisk ambassadør for VB, og var derfor den helt rette til at give 8 ungdomsmedlemmer en ny titel som ”VB Ambassadører” – mere om det senere.

På trods af det store aldersspænd fra U5-U15 blev der hygget på tværs af holdene – og mange nye bekendtskaber blev stiftet.

Den eneste kritik af festen var, at den også skulle slutte igen.

Tak skal også lyde til de mange trænere/ledere, som også bakkede op om festen, og ikke mindst til de frivillige forældre, som hjalp til med alt det praktiske.

Vi håber at kunne gentage succesen til næste år.

VB Ambassadører

Som et nyt tiltag, blev der udnævnt i alt 8 VB Ambassadører.

VB Ambassadører skal virke som et ”udvalg” de øvrige børne/ungdomsmedlemmer kan se op til, og VB Ambassadørerne er tiltænkt indflydelse – lidt som et elevråd. VB Ambassadørerne er ligelig fordelt på drenge og pigesiden, og der indgår 2 fra de kommende U13 hold, 2 fra U14 og 4 fra U15.

VB Ambassadørerne modtag en særlig VB Ambassadør-trøje og får:

• 1-2 gange årligt mulighed for at deltage på bestyrelsesmøde i VB, og komme med forslag til, hvad vi kan gøre bedre i klubben og evt. hvilke sociale tiltag vi kan gøre for ungdomsårgangene
  • 1 kamp i VIP-loungen på Vejle Stadion i sæsonen 2019/2020
  • Til opgave (med støtte) at lave et socialt ”VB Ambassadør” arrangement i løbet af sæsonen 2019/2020

VB Ambassadørerne er udpeget af årgangstrænerne, og udvalgt ud fra, at de er særligt gode ambassadører for VBs værdisæt:

Ansvarlighed
Vi udviser ansvarlighed overfor interne og eksterne faciliteter

Glæde
Vi jubler og fejrer vores succeser - store som små

Passion
Vi fortæller med stolthed i stemmen, at vi kommer fra VB

Respekt