Nyt fra bestyrelsesmødet d. 10.9

12. september 2019 kl. 16:04

Bestyrelsen var d. 10.9 samlet for første gang siden generalforsamlingen d. 27.8. Bestyrelsessammensætningen er efter generalforsamlingen således:

Bestyrelsen følger her op på de væsentligste emner på dagsordenen:

Sportsligt fokus

Bestyrelsen er enige om, at tiden er inde til at gennemgå/revidere de sportslige målsætninger for flere af klubbens afdelinger. Det er afgørende vigtigt for bestyrelsen, at der er sammenhæng mellem de sportslige målsætninger/ambitionsniveau og økonomien. Vi skal udvikle os som klub, men vi skal også sikre, at vi gør det med succes undervejs, og uden urealistiske målsætninger.

I første omgang indledes en dialog med pige/kvindesektoren, hvilket skal munde ud i en færdig plan for området inden årsskiftet.

Strategi for kommunikation på hjemmeside og sociale medier

VB har en SoMe-politik - http://www.vejleboldklub.dk/medlemmer/some-politik/ - men ikke en egentlig strategi for det nyhedsflow, vi har på vores hjemmeside og Facebook.

Vi vil i bestyrelsen gerne være endnu skarpere til at kommunikere om klubben via vores platforme, og derfor vil vi i den kommende tid arbejde med en strategi, som forhåbentligt skal strømline vores medier, og samtidigt også have fokus på, at vi får fortalt alle de gode VB-historier. Processen med at få lavet strategien vil være inddragende, så vi sikrer, at vi rammer det rigtige kommunikationsniveau- og omfang.

Events i VB Parken

Som bekendt blev VB Cup ikke til noget i sommers. Det ærgrer vi os rigtigt meget over i bestyrelsen, for VB Cup skabte rigtigt meget liv i VB Parken og var et godt brand for klubben.

Vi har derfor besluttet i bestyrelsen, at vi vil prøve at højne fokus på at få skabt nye/flere events i VB Parken, så vi kan udnytte vores gode rammer bedst muligt.

Der er en række ideer i støbeskeen, men hvis du har lyst til at deltage i planlægningen af fremtidige events, er du meget velkomne til at sende en mail til Malte Skau fra bestyrelsen – malte.skau@vejleboldklub.dk

Bane 1

Vi modtager mange bekymringer vedr. tilstanden af bane 1. Som alle ved, har det været en våd periode i Vejle, og det har også kunnet ses på bane 1 med jævne mellemrum. Der er dialog med kommunen mht drænsystemer mv.