Nyt fra bestyrelsesmødet d. 18.06.

21. juni 2019 kl. 15:46

Der har været afholdt bestyrelsesmøde tirsdag d. 18.6.2019.

Bestyrelsen følger her op på de væsentligste emner på dagsordenen:

Nyt vedr. Cafeteriadrift i VB Parken

Som udmeldt tidligere på ugen, er forpagtningsaftalen med VBs Venner opsagt med virkning fra d. 1.9.2019.

Bestyrelsen har et stort ønske om, at cafeteriet i højere grad bliver et naturligt samlingspunkt i klubben – særligt når vi er mange mennesker i VB Parken på kampdage og lignende.

Derfor vil vi bede alle, som vi må kontakte omkring opgaver ifm cafeteriet til at give sig til kende via dette link:

Hjælp til cafeteriet

Tilmeldingen er ikke på nogen måde bindende – blot en tilkendegivelse, og vi kan bruge både få og mange timers hjælp. Vi håber på, at mange har lyst til at give en hånd med.

Sæsonkort

VB tager hul på den nye sæson i 1. division på udebane d. 28.7 mod Fremad Amager. Første hjemmekamp er d. 4.8 mod Nykøbing FC.

Hvis du skal have udleveret nyt sæsonkort inden den første hjemmekamp, skal vi have modtaget kontingentindbetaling for efterårssæsonen senest d. 1. august. Så hold øje med opkrævningen.

De medlemmer, som er tilmeldt automatisk kontingentopkrævning vil få en notifikation d. 25.7. Hvis der skulle være problemer med den automatiske opkrævning (eksempelvis ved skift af bank/dankort), så kommer der et betalingslink, som kan betales inden d. 1.8.

Sæsonkort udleveres samlet for holdet til træner/holdleder eller anden holdrepræsentant.

Banerne i VB Parken

Banerne i VB Parken undergår i øjeblikket vedligehold. Den gamle kunstgræsbane er ved at få et tiltrængt ansigtsløft, mens græsbanerne er blevet vertikalskårede og nu topdresses.

Vedligeholdelsesperioden har desværre trukket ud ift de meldinger vi fik fra Vejle Kommune, og vi beklager de gener det har medført. Til gengæld forventer vi, at banerne igen står skarpt når vi starter op efter sommerferien.

Nyt fra den sportslige sektor

Alex Nørlund har desværre valgt ikke at forlænge sin kontrakt omkring Herre-1. Tak til Alex for indsatsen. Der arbejdes på at kunne præsentere en afløser for Alex, og vi forventer der er en aftale på plads i den kommende uge.

Tommy Vesterlund Pedersen, målmandstræner for U13 og U14 drenge, holder pause på ubestemt tid som følge af mange civile arbejdsopgaver.

Kontrakten med sportschef for kvinde/pigesektoren, Steen Petterson, er forlænget, så den også gælder for den kommende sæson.

Sommerferie på kontoret

Der er sommerferielukket på kontoret i uge 27 og 28. Rengøringen holder ferie i uge 28-29-30.

Rigtig god sommer!