Nyt fra bestyrelsesmødet d. 8.10.

09. oktober 2019 kl. 09:46

Der har været afholdt bestyrelsesmødet tirsdag d. 8.10.2019.

Bestyrelsen følger her op på de væsentligste emner på dagsordenen:

Det sportslige

Bestyrelsen følger naturligvis det sportslige område i klubben tæt. Som nævnt i orienteringen fra det seneste bestyrelsesmøde, ser vi frem til at få besøg af kvinde/pigesiden repræsenteret ved sportschef Steen Petterson til bestyrelsesmødet i november, hvor vi skal have en dialog om målsætninger for udviklingen af kvinde/pigeafdelingen.

Derudover har bestyrelsen besluttet, at vi allerede tidligt i 2020 vil begynde at danne os et overblik omkring trænerpåsætningen på de enkelte hold i sæsonen 2020/21, så vi forhåbentligt i god tid inden sommerferien, kan få ro omkring det sportslige setup for den kommende sæson.

Kommunikation

Som den ivrige følger af VB nok har erfaret, har bestyrelsen og web-udvalget skruet op for kommunikationen – både på hjemmesiden og via Facebook. Der er blandt andet lavet aftaler med flere hold omkring kampoplæg/referater, der var været gode historier om sociale arrangementer, og vi har i den forgangne tid haft fornøjelsen af at kunne fortælle om udtagelser til landsholdssamlinger på både drenge og pigesiden.

Savner du at din/jeres historie bliver fortalt – så skriv en mail til web@vejleboldklub.dk

E-fodbold

Bestyrelsen har besluttet at byde ind på et DBU pilotprojekt omkring E-fodbold (FIFA 20).

Såfremt vi bliver en del af projektet, er det hensigten, at muligheden for at repræsentere VB i E-fodbold bliver et ekstra tilbud for vores egne medlemmer i målgruppen 12-16 år.

Man kan læse mere om projektet her: https://www.dbujylland.dk/nyheder/2019/oktober/efodbold-i-dbu-nu-koerer-toget-kom-med-ombord/ - og vi vender tilbage, når vi ved om vi bliver udvalgt.

Cafeteriet

Som bekendt startede cafeteriet op på en frisk pr. 1.9. September måned har været helt forrygende, og der er løbet rigtigt mange positive tilbagemeldinger til cafeteriet.

Der er blevet taget godt imod nye tiltag på menukortet, og der har været afholdt fællesspisninger og leveret mad til bl.a. DM for Handelsskoler.

Der er blevet ydet en stor indsats fra såvel erfarne kræfter som fra nye frivillige, og der er pionerånd og god stemning i køkkenet på vagterne.

Går du med tanker om at tage en vagt ind imellem – eller kunne dit hold godt tænke sig forplejning til en social aften i VB Parken. Så skriv en mail til cafeteria@vejleboldklub.dk

Tak for opbakningen.