Superligaholdet og talentsektoren rykker tættere sammen i VB Parken

03. april 2019 kl. 19:57

Som mange besøgende i VB Parken har bemærket, træner VBs Superliga-mandskab 3-4 gange ugentligt på opvisningsbanen i VB Parken.

Aftalen er lavet mellem bestyrelsen i VB Moderklubben (amatør) og VB Alliancen A/S (elite). Vi er i bestyrelsen rigtigt glade for, at Superliga-holdet træner i VB Parken, da det er en stor målsætning for såvel moderklubben som eliten, at de to foreninger/selskaber knyttes endnu tættere sammen.

Eliten har lavet aftale med kommunen om udvidet vedligeholdelse af opvisningsbanen, således at banen også vil være i topform til forårets kampe.

På kontorgangene i VB Parken er der også sket ændringer. VB Parken nu fast hjemsted for U17- og U19-liga trænerne samt Steen Thychosen (talentchef) og Søren Lykke (head of Coaching). Senest er vores hidtidige forretningsfører, Thomas Graabæk, blevet fastansat i eliten som ungdomsudviklingstræner, og Thomas beholder naturligvis også VB Parken som fast arbejdsplads – men nu med fokus på klubbens drengetalenter op til og med U15 samt TopCenteret.

Thomas Graabæks opgaver som forretningsfører vil primært overgå til Henriette Eskildsen, som derfor også er at finde på kontoret i VB Parken i det daglige.