Tak for besvarelserne i medlemsundersøgelsen

24. august 2017 kl. 14:57
Vejle Boldklub siger mange tak for svarene i forbindelse vores store medlemsundersøgelse, som blev udarbejdet i samarbejde med MSI Research og DBU. Det glæder os, at 42% har deltaget i undersøgelsen, så er vi ganske tilfredse - respekt for det. Resultaterne og svarene fra rapporterne har givet os nogle fine holdninger og meninger at arbejde videre fra.
Mange af jer har knyttet kommentarer til besvarelsen af spørgeskema-undersøgelsen - og de kommentarer betyder meget for os i den fortsatte udvikling af klubben. Det viser ligeledes en passion for fodbolden og for Vejle Boldklub.
Bestyrelsen har taget svarene til sig og vil med ansvarlighed tage arbejdshandskerne på og i den nærmeste fremtid tage hånd om flere problemstillinger. Første problemstilling, som der allerede er ved at være styr på, er vores baneproblematik. Kommunen har arbejdet intensivt på banerne og selvom det har skabt gener for mange, så håber vi at det værste er overstået og allerede nu kan vi se en forbedring.
Vi går ind for åbenhed og gennemsigtighed, vi har derfor vedhæftet resultaterne fra medlemsundersøgelsen - og med god vilje fra alle vores engagerede medlemmer, frivillige, trænere og ledere, så skaber vi en god klub for os alle sammen. Lad os sammen vise den vindermentalitet som VB skal være kendt for.

Ønsker du at uddybe eller kommentere på undersøgelsen kan du rette kontakt til bestyrelsen.

Resultater fra trænerundersøgelsen.

Resultater fra spillerundersøgelsen.