Vedr. cafeteriet i VB Parken

18. juni 2019 kl. 12:04

Bestyrelsen har efter grundig overvejelse besluttet at opsige forpagtningsaftalen med VBs Venner omkring cafeteriet i VB Parken.

Bestyrelsen har stor respekt for den indsats VBs Venner har leveret gennem årene, og vil gerne benytte lejligheden til at sige stor tak til VBs Venner.

Afslutningen på samarbejdet er sket i en god og konstruktiv dialog, og bestyrelsen vil sammen med VBs Venner sikre den bedst mulige overlevering frem mod overtagelsesdagen d. 1.9.2019.

Cafeteriet i fremtiden

Driften af cafeteriet går således tilbage til VB. Derfor venter der også en stor opgave med at få skabt et nyt setup omkring cafeteriet.

Bestyrelsen har et stort ønske om, at cafeteriet i højere grad bliver et naturligt samlingspunkt i klubben – særligt når vi er mange mennesker i VB Parken på kampdage og lignende.

Vi arbejder i øjeblikket på en model for den fremtidige cafeteria-drift, og den vil vi præsentere i starten af august på et møde i VB Parken. Tidspunktet for mødet vil blive udmeldt senere.

Men vi kan ikke løfte opgaven uden hjælp fra vores medlemmer, forældre mv. Vi har brug for frivillige, som kan tage en vagt i cafeteriet en gang i mellem. Jo flere vi bliver – jo lettere og sjovere bliver det.

Derfor vil vi bede alle, som vi må kontakte omkring opgaver ifm cafeteriet til at give sig til kende via dette link:

Hjælp til cafeteriet

Tilmeldingen er ikke på nogen måde bindende – blot en tilkendegivelse, og vi kan bruge både få og mange timers hjælp. Vi håber på, at mange har lyst til at give en hånd med, så vi kan lykkes med at gøre cafeteriet til et socialt samlingspunkt i vores klub.