Vejle Boldklub kravler op på en flot placering hos populært medies talentrangliste

07. september 2017 kl. 19:11

Tonsser er en social platform for ungdomsfodboldspillere, der dækker hele Danmark samt flere udenlandske ungdomsligaer. Appen bruges af mange unge fodboldspillere, der sammenligner sig via appen på diverse topscorerlister osv.

Hvert år lancerer Tonsser så også en rangering af de bedste talentudviklingsklubber i Danmark. Udfra flere kriterier rangeres klubberne i de tre øverste danske divisioner efter hvor gode de er til at udvikle unge fodboldspillere. Sidste år kom Vejle Boldklub på en flot 9. plads, men er det seneste år kravlet to pladser op og kommer på en meget flot 7. plads foran klubber som FC Midtjylland og OB.

Læs mere om rangeringen her og se, hvem der ellers er findes på listen med i alt 50 hold HER