Herresenior Serie 2: Målfest i VB Parken

Benny Gylling
28. april 2022 kl. 17:51

Målfest i VB Parken

Onsdag aften var der igen point på spil for klubbens serie 2 hold, da Hedensted IF kiggede forbi.

Inden kampen fik Mikkel Jørgensen blomster for at have rundet 75 kampe for moderklubbens bedste førstehold. Det gjorde han i lørdagens sejr over Hover IF.

Hedensted IF startede kampen bedst og fik lagt et fint tryk, men efter 9 minutter dukkede Batughan op inde i feltet efter godt forarbejde af Sidney, 1-0.

Efter 19 minutter tilkæmpede Nesti sig et frispark på kanten af feltet. Akif tog sig af det med et flot spark, som dog ramte undersiden af overliggeren og sprang ud. Heldigvis var Kasper Lange hurtig over returen. 2-0.

Efter en lige begyndelse så begyndte det at spille for VB og vi var farlige af flere omgange. Efter 31 min fandt Nesti på suveræn vis Batughan i dybden og han var iskold og dermed 3-0 hvilket også var pause stillingen.

2. halvleg startede med en kold spand vand i hovedet da Hedensted efter 47 minutter fik reduceret til 3-1. Vi slog dog hurtigt tilbage, da vi i det 49 minut kom på 4-1 efter et fantastisk indlæg fra dagens anfører Andreas Hansen som sad lige i panden på Akif.

Vores normale anfører Waris blev sparet til dagens kamp, mens vores vice anfører Frederik Lawaetz var med på bænken efter en skadespause. Han fik comeback i aftenens kamp.

Efter 54 minutter blev kampen lukket da Nesti igen fandt Batughan som flot drev bolden over en længere distance og satte den sikkert i kassen. Hattrick af Batughan.

Herfra var vi klart bedst og fik endnu en scoring i det 66 minut var Andreas Lawaetz Hansen igen smadrede et indlæg ind i panden på Akif, 6-1.

Der var muligheder til mere men det forblev 6-1 og endnu en sejr og 3 point på kontoen.

Özhan Samad leverede en suveræn arbejdsindsats i dagens kamp, ligesom Sujeen igen leverede en super indsats i bagkæden.

I dagens trup var der igen 1 u17 spiller og 5 u19 spillere med som alle gjorde det glimrende, med Batughan som skiller sig ud med et flot hattrick.

Tilskuertal: 100

Næste kamp er fredag D. 6/5 ude mod Viby IF.