Ny trænerduo for Herresenior

image Brian Rasmussen (tv) & Marc Pedersen (th)
Benny Gylling
14. november 2021 kl. 16:00

TO “GAMLE” SUPERLIGA SPILLERE PÅ PLADS SOM CHEFTRÆNERE TIL MODERKLUBBENS FØRSTEHOLD.

Trænerne for de næste tre år er på plads - de er så klar til at videreføre vores plan mod Danmarksserien.

Brian Rasmussen kommer fra fire år som træner for Hedensted IFs Danmarksserie-hold og de foregående 17 år i VB, som ungdoms elitetræner på mange hold med afsluttende rolle hos U19 Liga holdet..

Marc Pedersen har for kort tid siden stoppet sin aktive fodboldkarriere på SønderJyskE’s Superliga-hold, og har i efterårssæsonen 2021 været cheftræner for VB’s U17 Liga 1 hold. Marc har valgt VB foran prominente klubber og tilbud. Marc ser sig selv i VB af flere årsager, hvor han kan kombinere trænergerningen, den påbegyndte træneruddannelse og sidst og mest hans familie.

De første spillersamtaler med nye spillere er allerede i kommende uge. Efterhånden som der er nyt fra projekt “Vejen mod Danmarksserien”, vil det blive kommunikeret ud.

Der er træning hver mandag i VB Parken kl. 18.30 frem mod jul - startende med social hygge fra kl. 18.00 i omklædning 7.

Alle er velkommen, nye som gamle spillere..

Hvis der er spørgsmål kan man kontakte en af de to trænere eller sportschef, Benny.

• Benny Gylling - 26 16 74 49
  • Brian Rasmussen - 24 20 30 35