Sebastian Bruhn tilbage til Vejle Boldklub's serie 1.

10. januar 2023 kl. 07:42

Sebastian Bruhn som i daglig tale kaldes "Sebbe", har valgt at vende tilbage til Vejle Boldklub.

Sebastian har spillet i Vejle Boldklub på både U17 og 19 Liga og på denne måde været en stor del af akademiet igennem sine ungdomsår. Så derved føler vi, at vi har fået en af vores egne hjem igen.

Sebbastian har siden VB tiden, spillet i Kolding B, Bredballe IF og senest i Hedensted IF.

Sebastian er et kendt ansigt af cheftræner Brian Rasmussen, da Brian har haft Sebastian på akademiet både på U17 og U19 liga. Brian glæder sig til samarbejdet igen, og forventer klart at Sebastian bliver en forstærkning af serie 1 truppen.

Sebastian udtaler:

Jeg har valgt at vende tilbage til Vejle Boldklub af to årsager. Jeg vil gerne være med til at få Vejle boldklub tilbage i Danmarksserien og så fordi at jeg kender Brian Rasmussen fra min tid i VB akademiet.

Vi byder velkommen til Sebastian Bruhn, som er med fra opstart lørdag d.14/1 kl.13.00 hvor senior og U19 Liga 1 starter op.

Benny Gylling

Sportschef