U19 IGEN TILBAGE I LIGA 1.

03. december 2022 kl. 09:34

Sidste kamp er spillet i efteråret og den blev vundet med 4-1 ude over Aabenraa, vi havde presset på vores side, da vi skulle vinde med minimum 2-1. Men drengene gjorde præcis hvad der skulle til for at være tilbage i Liga 1 igen.

Hele efteråret har vi spillet gode kampe, med spillere fra 4 forskellige hold. Dette viser bare at vi har rigtig dygtige spillere der banker på til U17-19 Liga, U17 liga 1 og serie 1.

Vi arbejder nu på at få cheftræneren på plads i løbet af de næste par uger, så alle nye og gamle spillere kan begynde at se frem til opstarten til Januar.

Vi forventer at præsentere assistent træneren i kommende uge.

Målet i Vejle Boldklub var at have U17 og U19 liga 1 hvert år. Målet er nået med tilbagevenden til Liga 1, så nu skal vi så have det gjort permanent.

Vi regner og håber da med at nogle af vores tidligere spillere vil vende hjem til Vejle Boldklub igen, eftersom vi igen er byens eneste liga 1 hold.

Vi har opstart d.14/1 kl.13.00 med efterfølgende suppe.

Har du spørgsmål til ovenstående eller lyst til at prøve dig af på Liga 1 niveau, så giv Benny Gylling et kald.

Mobil.: 26167449