Vejle Boldklub satser massivt på kvinde/elite, og er klar med nyt website på de sociale medier!

16. august 2018 kl. 22:16
Vi vil holde mere fokus på pigefodbolden i VB direkte fra træningsbanen, eller sidelinjen i daglige dagen hos kvinde/pigeafdelingen i VB

Vejle Boldklub satser massivt på kvinde/elite. Vi vil være førende i regionen med kvinde- og pige-fodbold. Vi vil bygge ungdomsafdelingen op, så vi har elitehold fra U14 og op til U18. Helt op til vores divisionspiger.

Vi vil dække kvinde/pige elite, hvor FB siden dækker fra U14 og opefter indtil videre. Senere kommer vi længere ned, men i første omgang kun fra U14-16-18 og 1 division, hvor der vil være udtagelser direkte fra sidelinjen, og på træningsbanen, fra både spillere, trænere og tilskuere.

Følg med her: https://www.facebook.com/VBkvindeelite/

Dem som er sat i forbindelse med det nye projekt, og som skal dække indslagende på facebooksiden, og bl.a skal holde fokus på pigefodbolden i VB på de sociale medier, er Daniel Rosenqvist, og Oliver Lundgaard.

De glæder sig til at sætte endnu mere fokus på kvinde/pigefodbolden i VB, og glæder sig endnu mere til at vise jer kulisserne i hos pigefodbolden i VB!

Lidt mere om os, som står bag kulisserne på det nye website:

- Daniel Rosenqvist

Tidligere serie 5 træner i VB, som fik rykket holdet op i serie 4, og nuværende hjælpetræner for serie 3 holdet i VB.

- Oliver Lundgaard

Nuværende cheftræner på U14 Liga 1 pigeholdet i VB, og træner på det kommende "VB Girls - for træningsivrige piger".