U8-U9 Piger var på tur i Greve

23. maj 2021 kl. 21:06

Weekenden d. 15-16. maj har U8 og U9 pigerne været på en længe venter tur til Greve, hvor de besøgte deres venskabsklub. Turen var planlagt for et år siden, men blev udsat på grund af corona. Der var derfor ekstra mange sommerfugle i maven og en stor længsel efter at komme afsted fra pigerne.

Lørdag stod dagen på en masse fede fodbold oplevelser hvor Chili Nielsen og Mikki Nielsen underholdte piger med de fedeste fodbold oplevelser. Søndag afholdte Greve et stævne til ære for VB, og pigerne i rødt og hvidt var max klar til at spille mod nogle nye hold.

U9 vandt suverænt alle deres kampe med en målscore på med 19-1 til VB. U8 vandt to kampe og tabte en kamp, og deres målscore var 8-9 til VB. Begge hold spillede super flot og gav den max gas på banen.

VB pigerne og træner- teamet ser frem til september, hvor Greve vil komme til Vejle og besøge VB.

Hvor er det fantastisk at have en venskabsklub hvor pigerne kan danne venskaber og relationer på tværs, og sammen skabe nogle unikke fodboldoplevelser sammen.

Hilsen trænerteamet på U8-9 i VB