Vejle Boldklub: U5-U6 Piger vandt store pokaler til AVGIF Cup

10. juni 2019 kl. 11:41

Lørdag d. 08/06-19 var Vejle Boldklubs yngste piger gæster til byfesten til Almind/Viuf. Her deltog de til AVGIF Cup i U6-Pigerækken, hvor den stod på fire 3-mandskampe á 8 minutter. Der var tre hold i rækken, så hvert hold mødte hinanden to gange på banen, der var omringet af bander. Dette gjorde, at spillet var ret ”intenst”, da bolden meget sjældent var ude af spil i løbet af de korte kampe.

Følgende friske fodboldtøser udgjorde truppen på dagen (fra venstre mod højre jf. holdbilledet):

• Selina Christensen (U6)
  • Freja Linderoth (U6)
  • Anna Schmidt (U7 Halvårsspiller)
  • Clara Skau (U5)

Træner: Malte Skau (trænerdebut hos pigerne)

De fire kampe blev spillet mod Egtved IF samt Erritsø GIF (to kampe mod hvert hold). Det var gode kampe alle sammen, og der skal lyde ros til arrangøren for et godt arrangement med gode kampledere og fine rammer under byfesten.

Erritsø GIF vs. VB 4-0

1-0 Ukendt

2-0 Ukendt

3-0 Ukendt