Nyt fra bestyrelsesmødet d. 4.8

05. august 2020 kl. 16:24

Bestyrelsen har afholdt bestyrelsesmøde d. 4. august.

Bestyrelsen følger her op på de væsentligste emner på dagsordenen:

Opstart

Fra og med uge 33 er der igen fuld gang i træningen og kampafviklingen i VB Parken. Herligt!

Husk stadig at tage hensyn til hinanden, både i forhold til Corona, men også i forhold til overlevering af baner, oprydning mv.

Strategi for drenge/herre-afdelingen

Bestyrelsen drøfter over de kommende måneder strategi for moderklubbens drenge/herrehold.

Vi ser frem til drøftelserne, og til at kunne præsentere en ny strategi senere på efteråret.

Velkommen til…

Ved sæsonstart til efterårssæsonen vil vi gerne sige velkommen til:

• Joachim Kvejborg som assistent for U13-1
  • Mathias Wael som assistent for U15-liga
  • Mickey Nagel som træner for U16-3
  • Lennert Lindsted som træner for U19-2
  • Jan Sørensen fortsætter som træner på TopCenter og med træneropgaver i Future Vejle-regi. Derudover bliver Jan koordinator for cafeteriet

Hjælp til rengøring

For at imødekomme de skærpede krav til rengøring som følge af COVID-19, søger vi hjælp til rengøring af omklædingsrum/toiletter mv. i weekender, hvor der er mange kampe i VB Parken.

Er du interesseret, så skriv til kontor@vejleboldklub.dk for at høre mere om indhold, omfang og løn.

// Bestyrelsen