OLIVER THYCHOSEN TILBAGE I VEJLE BOLDKLUB.

26. november 2022 kl. 11:24

Det er med stor glæde at kunne meddele at Oliver Thychosen har sagt ja tak, til at starte hans trænerkarriere i Vejle Boldklub for moderklubbens førstehold i serie 1.

Oliver skal i samarbejde med Brian Rasmussen, i fællesskab bane vejen til Danmarksserien.

Vi er stolte over, at vi igen kan tiltrække en tidligere VB spiller til Vejle Boldklub efter endt fodboldkarriere. Oliver var en ombejlet person af flere klubber, men valgte i sidste ende Vejle Boldklub, af flere årsager.

Oliver udtaler "Det var svært at vælge klub, for der var flere interessante tilbud, også fordi der var tilbud for ret højt niveau i forhold til min spæde start som træner. Men Vejle Boldklub har hele pakken, til at kunne hjælpe mig på vej med min træneruddannelse. Det gjorde det nemmere for mit valg, at der også er en klar ambition og plan om at få første holdet i moderklubben, tilbage i danmarksserien igen. Jeg glæder mig meget til at være tilbage i VB igen, og skulle arbejde sammen med Brian Rasmussen, som jeg har haft som træner igennem flere år på akademiet" udtaler Oliver Thychosen.

Vi glæder os til at Oliver starter til januar, hvor serie 1 starter op lørdag d.14/1 kl.14.00 i VB Parken.

Til slut vil vi gerne takke Marc Pedersen for hans kæmpe arrangement og indsats i de 1,5 år han har været i klubben. Vi håber selvfølgelig at vi kan være med til at gøre Marc's træneruddannelse færdig på et senere tidspunkt. Marc P stopper da tiden i familien ikke lige er til at finde, fordi Marc's kone er startet på uddannelse i Sønderborg de næste 3 år.

Skulle der være spørgsmål eller ønske om at starte i Vejle Boldklub, så er man meget velkommen til at kontakte sportschef Benny Gylling.

Mail: bg@vejleboldklub.dk