Orientering fra bestyrelsen

08. februar 2023 kl. 20:22

Kære VB´ere

Jeg har på bestyrelsesmødet d. 7. februar orienteret den øvrige bestyrelse om, at jeg ikke ønsker at genopstille ifm generalforsamlingen til august, hvor min valgperiode som bestyrelsesmedlem og formand udløber.

Min beslutning er udelukkende taget med afsæt i min jobsituation, som ikke levner den nødvendige tid til formands- og bestyrelsesarbejdet i VB.

Samtidigt har Henriette Eskildsen (næstformand) også meddelt bestyrelsen, at hun efter 10 års indsats ønsker, at en anden overtager hendes plads i bestyrelsen. Henriette er ligeledes på valg til generalforsamlingen i august.

Vi har i bestyrelsen valgt at orientere så tidligt som muligt omkring ovenstående, så vi har så lang en periode som muligt, til at finde kandidater til den fremtidige bestyrelsessammensætning.

Hvis du har interesse i bestyrelsesarbejdet, eller måske har gode forslag til kandidater, kan du kontakte bestyrelsen via:

Jakob Thygesen: jt@vejleboldklub.dk

Malte Skau: malte.skau@vejleboldklub.dk