Stillingsopslag: Daglig leder til administration af Vejle Boldklub amatørafdeling

image Daglig leder til administration af Vejle Boldklub amatørafdeling
15. maj 2023 kl. 11:45

Daglig leder til administration af Vejle Boldklub amatørafdeling

Med det stigende omfang af administrative opgaver forbundet med den daglige drift af Vejle Boldklub, har klubbens bestyrelse besluttet at oprette en stilling som administrativ daglig leder. Bestyrelsen anser det som en nødvendighed at opgradere organisationen, for at sikre klubbens fortsatte udvikling, og for at imødegå forventningerne fra klubbens omgivelser.

Stillingen vil primært bestå af at varetage det daglige ansvar for klubbens administration og aktiviteter i og omkring VB Parken, herunder sikre, at VB Parken fremstår præsentabel for både medlemmer og gæster.

Du er ikke nødvendigvis den udførende på alle opgaver, men det er dig der sikrer at opgaverne bliver løst.

Som klubbens daglige leder vil du bl.a. være:

• Klubbens ansigtet udadtil. Du er den tilgængelige person i hverdagene omkring de forhold, som gælder VB Parken (klubhus, baner og tilhørende udendørsarealer).
  • Den ansvarlige for at sikre overholdelse og eksekvering af klubbens aftaler i forhold til klubhus og anlæg.
  • Den nære relation til klubbens medlemmer.
  • Klubbens primære kontaktperson til samarbejdspartnere (VB Alliancen, Vejle Kommune, VB Parkens Kunstgræsforening).
  • Ansvarlig for styring og koordinering af materialefunktion.
  • Ansvarlig for koordinering af cafeteriadriften, herunder bemanding og indkøb
  • Ansvarlig for udførelse af mindre forfaldne pedelopgaver.
  • Ansvarlig for klubbens hjemmeside og Facebook profil.
  • Fast deltager på bestyrelsesmøder.
  • Kontaktperson til leverandører, og i den forbindelse skulle varetage koordinerings- og indkøbsopgaver.

Som supplement til rollen som daglig leder skal du ligeledes varetage rollen som kamp- og banefordeler. En stor del af denne opgave består i at sammensætte en plan for træningstider og bane-/haltider (to gange halvårligt), samt løbende påsætning af omklædningsrum og baner til alle klubbens hjemmekampe.

Der vil i forbindelse med denne opgave undtagelsesvist kunne forekomme weekendarbejde.

Dine kompetencer

Du er struktureret og anvender en holistisk tilgang til dit arbejde.

Du er en empatisk person, hvor det ligger dig nært at bygge relationer, og se dig selv i et samarbejde med frivillige i en forening.

Det er hverken fjernt for dig at bruge et excel-ark, redigere en tekst på hjemmesiden eller anvende digitale redskaber og værktøjer.

Du har eventuelt tidligere stiftet bekendtskab med opgaver relateret til administration af en idrætsforening.

Vi forventer at du har egen bil og er villig til at anvende denne i forbindelse med jobbet.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om stilling, der er omfattet af funktionærloven og nomineret til en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer.

Lønnen forhandles individuelt og efter kvalifikationer. Anfør venligst dine lønforventninger i ansøgningen.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ønsker du at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Malte Skau på malte.skau@vejleboldklub.dk eller Jakob Thygesen på jt@vejleboldklub.dk.