Kontingent

Regler for betaling af kontingent i VB

Alle medlemmer betaler som udgangspunkt kontingent, enten som aktiv eller passiv.

Spiller på akademiet (U13 liga 1, U14 liga 1, U15 liga, U17 liga, U19 liga):

• Alle spillere: 3125 kr. pr. halvår. For U13-U14-U15 spillere er der desuden en obligatorisk tøjordning - se info under "Drenge/talent U10-U19".
  • Kontingentet bliver opkrævet i august for perioden 1/7-31/12, og i februar for perioden 1/1-30/6.

Spiller på moderklubbens hold:

• U5 til U9 piger og drenge : 925 kr. pr. halvår.
  • U10 til U19 piger og drenge : 1125 kr. pr. halvår.
  • Senior herrer og kvinder : 1250 kr. pr. halvår.
  • Ungsenior : 1125 kr. pr. halvår.
  • Old boys og old girls: 950 kr. pr. halvår.
  • Old boys og old girls - kun træning = ingen kampe: 650 kr. pr. halvår.

Passive:

• Et passivt medlemskab er en slags støttemedlemsskab for tidligere spillere, og andre der gerne vil være en del af VB uden at spille fodbold.
  • Pris: 500 kr. pr. år.
  • Kontingentet opkræves i januar.

Øvrigt:

• Nye medlemmer betaler ved indmeldelse, og det bliver gradvis billigere jo længere inde i kontingentperioden, man melder sig ind.
  • Betalt kontingent tilbagebetales ikke ved udmeldelse midt i kontingentperioden, da vi giver alle mulighed for prøvetræning, inden vi kræver indmeldelse og betaling.

Undtagelser

• Der kan ydes kontingentfrihed for børn af mindrebemidlede forældre (det er muligt at få kompensation af DGI etc.). Afdelingsleder indstiller.
  • Skadede spillere, der har været fraværende i min 3 måneder, kan få kontingent nedsættelse til halvt kontingent. Afdelingsleder indstiller.

Restancer

• Spillere, der ikke betaler kontingent, bliver først blokeret i systemet, så de ikke kan udtages til kampe, og derefter udmeldt.
  • Ved udmeldelse afgiver vi ikke spillercertifikat til ny klub, før eventuel restance er betalt.
  • Tidligere medlemmer, der har op til 5 år gammel restance, kan ikke genindmeldes, før restancen er betalt.

Fordele ved medlemskab i VB

• Aktive medlemmer og trænere/ledere får adgangskort til Vejle Stadion.
  • Alle i U5-U12 får et kampsæt med kamptrøje, shorts og fodboldstrømper ved indmeldelse.

Vær opmærksom på nedenstående

Ved tilmelding til et hold i Vejle Boldklub accepterer du samtidig, at der må tages fotos af dig/dit barn/dine børn for at vise foreningens aktiviteter. Billederne kan være af enkelt personer og hold (portrætbilleder). Billederne kan vises på VB’s hjemmeside og de sociale medier.

Ønsker du ikke at give samtykke til offentliggørelse af portrætbilleder mm., kan du sende oplysning herom med navn til din holdleder.

Man er først endelig tilmeldt og dermed kampberettiget, når kontingentet er indbetalt.