Hilsen fra U5-U8 & U11-U12 Pigerne

image Der kører en konkurrence internt hos piger
05. april 2020 kl. 16:45

I disse anderledes tider, er det stadig vigtigt at føle sig som en del af et fællesskab og træne sine fritidsaktiviteter.

I Vejle Boldklub pigeafdelingen har U5-U8 pigerne lavet et lille video klip af sig selv, som er blevet sat sammen til en samlet video, så pigerne kan se hinanden. Der er også en forældre-Facebookside, hvor der bliver lagt inspiration og hilsner op til pigerne. I påsken skal pigerne være med i en konkurrence med hjælp fra deres forældre.

Se pigernes video her:

U11-12 pigerne har gjort det samme med en video, og har derudover en lukket gruppe på Facebook som pigerne går ind på via deres forældres konto. Her deltager de i forskellige konkurrencer som har fodboldmæssige karakter.

Pigernes næste opgave er, at de skal lave en træningsøvelse i grupper, dog ikke hvor de er fysisk sammen.  Pigernes videoer bliver delt med U5-8 pigerne som både skal afprøve øvelserne og være et dommer panel.

I den periode vi hold hold, afdelinger og samlet forening, er det er vigtigt, at gøre lidt ekstra for at forsøge at holde det sociale ved lige på holdet selvom det er svært - og glæde pigerne med en hilsen, besked, påskeæg, træningsprogram osv.