Tre U14 piger til DBU, U14 talent weekendsamling i Ikast

17. november 2018 kl. 20:40

Vejle Boldklub var sidste weekend repræsenteret med 3 spillere til DBU U14's talentsamling i Stadome v. Ikast, hvor pigerne for første gang kunne trække landsholdstrøjen over hovedet. De 3 piger tørnede ud for talentcenter Syd, som i løbet af weekenden mødte talentcenter Midt og talentcenter Nord i en miniturnering.

Alle 3 piger gjorde en rigtig god figur til kampene, hvor bl.a Ajla lavede 5 mål i løbet af weekenden, og Alberte samt Olivia leverede en rigtig flot indsats. Alle tre piger var med til at vinde over både talentcenter Midt og talentcenter Nord.

De 3 piger som på fornemste vis repræsenterede Vejle Boldklubs pigeafdelingen var:

- Ajla Huseinovic

- Alberte Poulsen

- Olivia Poulsen

- Camilla Skov Hansen, som desværre denne weekend var ramt af sygdom, og ikke var frisk nok til at deltage.