VB Girls foråret 2019

24. november 2018 kl. 13:44
VB GIRLS er et tilbud som i foråret 2019 er aktuelt for U10, U11 og U12 (årgang 2009-2008-2007) i hele Vejle

Du har nu mulighed for - som et ekstra tilbud oveni træningen i din egen klub - at få træning hos Vejle Boldklub sammen med de mest motiverede og træningsivrige spillere i området, hvor I bliver trænet af dygtige og kompetente trænere.
Træningen har fokus på at udvikle den enkelte spillers individuelle færdigheder.
VB GIRLS er et tilbud som i foråret 2019 er aktuelt for U10, U11 og U12
(årgang 2009-2008-2007).

Som deltager i VB GIRLS får du:

8 x træning frem til juni.
Træningen ligger ca. hver anden fredag kl. 16:30-17:45.
Individuel evaluering og sparring fra trænerne
Indgangsbillet til VB Superliga
Fællesspisning 1 x pr. forløb.
Spillertrøje som skal benyttes hver gang til træning.
Cheftrænerer er uddannet trænere i Vejle Boldklub.
Gæstetrænere
Et superfedt venskab og netværk med spillere fra andre klubber i området
Mulighed for at komme et skridt nærmere den store drøm om at blive professionel fodboldspiller.

Der har været mange positive kommentar, og det har generelt været en kæmpe succes her i efteråret med VB Girls for U10 & U11 piger, så derfor er vi vildt glade for at vi kan tilbyde VB Girls igen til foråret 2019, og enda med en ekstra årgang koblet på. Der har her i efteråret været spillere fra 13 samarbejdsklubber i hele Vejle.

Tilbuddet gælder hos alle Vejle Boldklub's samarbejdsklubber, hvor der i dag er 25 klubber med i Vejle Boldklubs klubsamarbejde.

Tilmelding og betaling på dette link: https://vejleboldklub.nemtilmeld.dk/11/ - senest den 1. februar 2019 (Dog begrænset pladser, så først til mølle)

Mange sportslige hilsner VB GIRLS