U19 Drenge Liga 2 - Orientering og Infomøde m/ afdelingsleder Benny Gylling

image U19 Drenge Liga 2
20. juni 2020 kl. 20:39

Nyt fra afdelingslederen Benny Gylling.

"Vi har kæmpet de sidste ugers tid med at få fat i spillerne omkring vores U19 afdeling.

Det er lykkes os at få fortalt så meget om vores nye setup i den kommende U19 afdeling, at der er flere af vores oprykkere fra U17 Drenge Liga 1, der har vist interesse også har vi endda også fået henvendelse fra nye spillere - blandt andet fra Fredericia og flere af vores samarbejdsklubber i og omkring Vejle."

Der er en god stamme af spillere fra klubbens tidligere 2002-årgang, der er meget tæt på at vende tilbage til klubben efter efterskoleophold m.m.

Der afvikles infomøde torsdag d. 25/06-20 kl. 17.30 i VB Parken. Alle årgang 2002 og 2003 - nye som gamle - er meget velkommen; bare send en SMS til Benny Gylling (26167449) om man deltager.

På mødet bliver der blandt andet snakket om følgende:

• Vasket træningstøj til hver træning
  • Mulighed for morgentræning
  • Mulighed for styrketræning
  • Fællestræning med senior
  • Ekstratræning med bl.a. tidligere NordiBet Liga-spiller Kim Elgaard
  • Mulighed for sportslig udvikling på højt niveau
  • At være en del af den nye sportslige plan om at komme i U19 Liga 1 og på sigt vende tilbage til et højere seniorniveau end vi har pt.
  • Med mere

Campus med Nikolaj og Bjørn deltager også til informationsmødet.

Hvis der er nogle spørgsmål til ovenstående, eller man gerne vil spille i VB men ikke kan komme på torsdag, så er det bare at give Benny et kald, eller send en mail.

Benny Gylling - 26167449 - bg@vejleboldklub.dk