To nye kompetente trænere til U17 Liga 1 drenge.

11. juli 2023 kl. 13:10

Vores to tidligere trænere Heino og Thomas valgte at stoppe efter 7 års tro tjeneste i Vejle Boldklub. Vi vil gerne takke jer for et kæmpe stykke arbejde i Vejle Boldklub omkring de forskellige hold. Vi håber selvfølgelig på et gensyn.

Det er så med stor glæde at vi kan meddele, at der er fundet to nye yderst kompetente trænere i Daniel Bjørn og Oliver Lees, som står klar til første træning D.1/8 kl.16.00 i VB Parken.

Cheftræner Daniel udtaler:

Mit navn er Daniel Bjørn, 31 år. Læreruddannet og til dagligt arbejder jeg som efterskolelærer på Balle Musik- & Idrætsefterskole, hvor jeg underviser i engelsk og på fodboldlinjen. Derudover har jeg en kandidat i pædagogisk sociologi. Har netop færdiggjort UEFA B-licens. Kommer fra et trænerjob som U16/U17 træner i Middelfart (MG&BK).

Jeg har spillet i Vejle Boldklub igennem det meste af mine fodbold år.

Assistenttræner Oliver udtaler:

Jeg hedder Oliver Lees, er 21 år og skal starte på læreruddannelsen til september. Jeg har de sidste 4 år været træner i Billund IF, hvor jeg sammen med et dygtigt trænerteam, har etableret et godt klub-samarbejde med Jelling SF omkring det kommende U16 drengehold, vi har sammen rykket holdet fra C-række til et kommende Liga 2 hold. Jeg har taget den nye UEFA c-træner uddannelse gennem DBU.

Jeg har selv spillet fodbold i mange år i Billund IF og været træner på DBU Fodboldskole de sidste 6 år.

Med disse ord ser vi frem til endnu en super sæson for vores U17 drenge.

Hvis der er nye spillere der har lyst til at prøve sig af på Liga 1 niveau, så kontakt gerne Daniel for en mulig prøvetræning.

Daniel - 28974613