VB Girls for fuld damp☀️⚽️

22. april 2023 kl. 12:26

Dejligt at vi igen kan præsentere VB Girls i Vejle Boldklub. Vi er så stolte over den store opbakning der har været og vores mål for foråret er nået.

23 parate piger og 9 velforberedte trænere var klar igår til første træningssamling kl.16.30 i VB Parken.

Der blev snakket, spillet og grinet, så det var præcis som det skal være, når man kommer til ekstra træning som VB Girls pige.

De første positive tilbagemeldinger er allerede kommet på mail, så vi i Vejle Boldklub er mega stolte over at kunne præsentere VB Girls for Vejle’s piger igen.

Næste træning fredag d.28/4 kl.16.30 i VB Parken. Skulle der være en U10-12 pige der gerne vil med, så skriv til Benny Gylling på bg@vejleboldklub.dk, så finder vi en løsning.

God weekend ⚽️🔴⚪️