Bestyrelsesmøde d. 20.8

21. august 2019 kl. 13:11

Der har været afholdt bestyrelsesmøde tirsdag d. 20.8.2019.

Bestyrelsen følger her op på de væsentligste emner på dagsordenen:

Generalforsamling

Der afholdes ordinær generalforsamling tirsdag den 27. august kl. 19.00 i VB Parken. Alle medlemmer og forældre til børn, der er medlemmer, samt andre interesserede er meget velkomne.

Frivillige til cafeteriet

Vi mangler stadig frivillige til den fremtidige drift af cafeteriet. Vi hører i øjeblikket en del bekymringer om, hvad opgaven indebærer. Vi lover, at tidsforbrug er fleksibelt, og at man ikke bliver udfordret i køkkenet udover sine kulinariske evner 😊

Send en mail til cafeteria@vejleboldklub.dk hvis du vil give en hånd med – det har klubben brug for!

Skærm med kampe og fordeling af omklædningsrum

Vi er opmærksomme på at skærmen ved indgangen til omklædningsrummene har været nede i en periode. Det har været vanskeligt at finde fejlen.

Problemet skal nok blive løst – men indtil da hænger kampoversigten på et A4-papir på glasruden ved indgangen til omklædningsrummene.

Tyveri fra omklædningsrum

Desværre har vi i den seneste tid oplevet flere tilfælde af tyveri i omklædningsrummene.  Vi har stor medfølelse med dem, som har mistet deres værdigenstande.

Opbevaring af værdigenstande i omklædningsrummene - og i VB Parken generelt - er på eget ansvar.

Vi opfordrer derfor til, at man holdvis finder nogle løsninger - eksempelvis ved at holddukse samler værdigenstande sammen inden omklædningsrummet forlades, og herefter enten medbringes på træningsbanen eller låses inde i holdskabet i boldrummet.

/Bestyrelsen