Velkommen tilbage til Mickey Nagel - Cheftræner hos U16 Drenge Liga 3

image Mickey Nagel - Cheftræner for U16 Drenge Liga 3
12. august 2020 kl. 20:17

Et velkendt ansigt hos Vejle Boldklub Moderklubben vender retur i skikkelse af Mickey Nagel.

Fodbolden har senest stået på lavt blus hos Mickey, der dog har været aktiv som scout i børne- og ungdomsrækkerne for klubben - inden da var han træner hos de ældste børneårgange i klubben.

Mickey fortæller her lidt om sig selv:

"Jeg 23 år gammel, studerer til pædagog og kommer fra Brenderup, Fyn.

Her startede jeg med at spille fodbold da jeg var 7 år gammel. Det endte i Vejle Boldklub som U19 spiller, hvor jeg desværre måtte stoppe spillet grundet knæskader.

Da jeg selv stoppede med at spillefodbold, blev jeg børnetræner i klubben. Har var jeg en del af klubbens elite set-up og inde over deres daværende talent akademi.

Eftersom jeg er begyndt at studere igen, så har jeg efter en 2 års pause, igen tid til at træne fodbold.

Så da klubben kontaktede mig angående overtagelsen af U16 Drenge 3-holdet, passede det perfekt med mine egne drømme og visioner for fodbolden og jeg er super glad for at være tilbage Vejle Boldklub."

Velkommen tilbage, Mickey :-)