Menu

Om Seniorklubben

Bestyrelsen 2025: fra venstre Conny Laursen, Thorkild Knudsen, Knud Nørregaard (formand), Jan Faber og Hans Jørgen Lund.

VB´s Seniorklub.

Blev stiftet den 25. oktober 1993. På stiftelsesmødet blev Robert Torntoft valgt til formand og Erik Skaaning som kasserer.  

Formål:
Formålet med Seniorklubben er socialt samvær, som opnås gennem et månedligt møde, den første tirsdag i hver måned med undtagelse af juli måned. Til disse møder kan der inviteres diverse foredragsholdere og der kan også arrangeres forskellige former for virksomhedsbesøg.
 
Medlemmer:
For at kunne blive optaget i VB's Seniorklub, der er en klub for tidligere fodboldspillere, ledere og personer med tæt tilknytning til VB, skal man være fyldt 60 år og være medlem af VB´s Moderklub.
 
Kontaktpersoner/bestyrelse:
Formand: Knud Nørregaard - tlf.: 2045 9304 – e-mail: knudnoerregaard@hotmail.com

Kasserer: Hans Jørgen Lund - tlf.: 2162 1163 - e-mail: hjlund@post1.dknet.dk

Sekretær: Conny Laursen - tlf. 4053 9019 - e- mail: conny.laursen.cl@gmail.com

Aktivitets-koordinator: Jan Faber – tlf.: 2434 1213 – e-mail: faber.gjerka@gmail.com

Arrangements-koordinator: Thorkild Knudsen: tlf.: 6092 8741 – e-mail: thorkildk@oedsted.dk

Retningslinjer:

  1. For at kunne optages i VB´s Seniorklub skal man være aktivt eller passivt medlem af VB´s moderklub, være fyldt 60 år, have spillet fodbold i VB eller været træner/leder i klubben eller på anden måde have udført særlige opgaver til gavn for klubben i en årrække.
  2. Ved særlige forhold kan bestyrelsen dispensere for ovennævnte retningslinjer.
  1. Medlemmer betaler et årligt kontingent på kr. 100 til VB´s Seniorklub og kr. 500 til VB´s Moderklub, for passivt medlemskab. 
  2. Valg af formand, kasserer og sekretær, samt to bestyrelsesmedlemmer.

På hvert års ordinære januar møde er formand, kasserer, sekretær og 2 bestyrelsesmedlemmer på valg for et år ad gangen.

På samme måde vælges for et år ad gangen et aktivitetsudvalg på 4 personer, hvor formanden og aktivitets-koordinatoren er fødte medlemmer.

Ligeledes på samme måde vælges et arrangementsudvalg på 4 personer, hvor arrangements-koordinatoren er født medlem.  

Afbud til møder og arrangementer:

Afbud til ordinære møder eller til arrangementer, hvor man har tilmeldt sig, skal ske senest to dage før afholdelsen. Manglende afbud kan medføre betaling på et beløb, der skal modsvare de udgifter, klubben har afholdt for vedkommende.

Revideret den 29. januar 2025.

Bestyrelsen VB´s Seniorklub.

Se VB Museets Facebook-side på LINKET HER

 

 

Luk