Støt VB med OK Benzinkort

Støt Vejle Boldklub, hver gang du tanker

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Vejle Boldklub, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores klub – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores klub med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med OK-appen. Når nye kunder har tanket 500 liter indenfor et år, får vores klub en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Du kan, med den her film, få et hurtigt overblik over, hvordan du kommer til at støtte klubben.

Har du allerede et OK Benzinkort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Vejle Boldklub nu. Og så sørger de for at ændre det.

Du kan fordoble støtten, hvis du vælger at få el fra OK. Så støtter du med 5 øre ekstra pr. liter, hver gang du tanker. Det er nemt og hurtigt at skifte elselskab. Bare ring til OK på 70 10 22 33, så sørger de for det hele.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte VB kontoret på 51157799 eller kontor@vejleboldklub.dk.