Om VB Parken

Velkommen til VB Parken:

Baner:
Arealet udgør ca. 203.000 m2 med 9 ellevemands fodboldbaner, hvoraf to er kunstgræsbaner, samt flere mindre baner. Banernes placering i vifteform giver kiler mellem banerne til målmandstræning, sparke- og headeteknik og lignende.

Klubhuset:
Klubhuset er bygget med otte moduler à 5x19m i 2 etager = 190 m2 per modul og 1.520 m2 i alt. Derudover er der på 1. sal svalegang rundt om klubhuset.
Stueetagen består af 760 m2: 11 omklædningsrum, boldrum, vaskerum, elevator og teknikrum.
Første salt er på 570 m2 med ca. 190 m2 klublokale med udsigt til banerne samt 3 mødelokaler/kontorer, toiletter til handicap/damer/herrer og stort køkken med kiosk, samt ikke mindst en 190 m2 stor tagterrasse med udsigt til banerne.

VB Parken arealet er skaffet ved magelæg mellem Vejle Kommune og øvrige lodsejere.
Baneanlæg og klubhus er skaffet ved salg af Nordre Stadion for 30,1 mill.kr. og VB egen-finansiering med 3 mill. kr.