Ind- og udmeldelse

Indmeldelse

Inden du melder dig ind, bedes du kontakte træneren i den pågældende afdeling og aftale prøvetræning. Du finder kontaktoplysninger på trænerne under den enkelte afdeling.

Når du vil indmelde dig eller dit barn i VB skal du klikke på linket nedenfor, som tilhører din eller dit barns aldersgruppe. Hvis du efter aftale skal spille på et af akademiets hold (U13 liga 1, U14 liga 1, U15 liga, U17 liga eller U19 liga) tilmelder du dig i afdelingen "Akademi U13-U19".

Der er vigtigt at læse informationen i venstre side af selve tilmeldingen, som blandt andet omhandler offentliggørelse af billeder.

Den første kontingentbetaling skal gennemføres i forbindelse med indmeldelsen via det elektroniske betalingsvindue. Vi understøtter følgende betalingskort:

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske ved brug af dette link: Udmeldelse af VB Fodbold. Klubben modtager din anmodning om udmeldelse og udmelder dig.

Hvis du er stoppet i klubben men modtager en notifikation om, at vi trækker kontingent, er det vigtigt, at du kontakter kontoret, så du kan blive korrekt udmeldt.

Hvis man har betalt sit kontingent, sender vi helt automatisk spillercertifikat til en evt. ny klub.

Vælg den korrekte afdeling til indmeldelse: