Fælleskøb af VB tøj - Sport 24

Fælleskøb af VB tøj

Vi er altid stolte over at se vores spillere i VB tøj, og  derfor er vi glade, når man på de enkelte hold tager initiativ til at finde en sponsor eller samlet købe VB tøj via egenfinansiering.

I VB er ingen over klubben, og det er vigtigt, at alle følger de retningslinjer, som klubben har for køb af VB tøj:

• VB tøj skal købes gennem Sport 24, da Sport 24 er klubbens – og dermed alle holds – sponsor.
  • VB tøj skal være fra Adidas og som udgangspunkt fra den kollektion, klubben har valgt, da Adidas er klubbens – og dermed alle holds – sponsor.
  • VB tøj skal bestilles gennem klubbens kontaktperson til Sport 24 – kontakt kontor@vejleboldklub.dk - ingen kan tage direkte kontakt til Sport 24.