2 div. Startede sæsonen op under varme himmelstrøg

21. januar 2024 kl. 17:03

Pigerne har startet forberedelserne til sæsonen op og det foregik i 25 grader på Club La Santa på Lanzarote.

Vi tog 25 spillere, 1 fys, 2 trænere og 1 rejseleder afsked fredag d. 12.01 for at starte sæsonen godt op med en masse træning - både med og uden bold - men ligeså vigtigt får at få styrket sammenholdet både på og udenfor banen med en masse sociale aktiviteter.

Det fede ved Club La Santa er at det kan meget mere end fodbold og her har vi muligheden for at lave en masse andre fysiske aktiviteter, således vi får lagt en god bund som vi nu skal arbejde videre på. Vi har være på spinningscykler, vi har styrketrænet, spillet utroligt meget fodbold på græs, afholdt padel turnering, spillet Beach volley, været på cykeltur i det skønne landskab, og prøvet en masse at Club La Santa øvrige aktiviteter. Det er 2. gang vi er afsted og det er det helt rigtige set-up for os. Der har været fuld smæk på, men der har også været tid til solbadning, hygge og afslapning. I spillernes fritid blev der også gået til den med step, fitball, padelboards mm. En fed uge som vil danne grundlaget for en vigtig sæson. Vi er igang og nu venter træningen i VB samt 5 træningskampe som skal samle og styrke os endnu mere inden sæsonen starter til April. Tak til spillerne for en fantastisk uge.

Træner team