Markante forstærkninger til Kvindesenior Vest holdet

30. januar 2021 kl. 16:30

Markante forstærkninger til KSV-holdet

Der er godt og spændende nyt til klubbens bedste kvindehold. Der er nemlig tilføjet to spillere til truppen, og det gør den endnu mere konkurrencedygtig end tidligere.

Det er nemlig ingen ringere end Katrine Le Fevre og Caroline Cramer. Sportslig ansvarlig, Lennart Lindsted, er selvsagt godt tilfreds med tilgangene:

”Caroline Cramer kender jeg tiden i efterskolelivet. Hun har en enorm energi og power. Hun har været lidt væk fra fodbolden, men er nu igen klar til at give den en skalle. Hun bliver spændende at følge henover foråret.

Katrine Le Fevre er en markant forstærkning til truppen. Katrine kommer til fra Vildbjerg, hvor hun har været en fast del af startformationen, så det er en ret vild tilføjelse til truppen. Jeg håber det kan være med til at sende et signal om, at vi rent faktisk mener det seriøst i Vejle Boldklub”.

Katrine Le Fevre glæder sig til udfordringen i Vejle Boldklub, hvor hun især synes projektet lyder spændende:

”Jeg blev for lidt tid siden kontaktet af Vejle Boldklub, omkring et nyt projekt i forhold til kvindefodbolden i Vejle. Projektet lød, for mig, utrolig spændende og havde derfor mange overvejelser omkring hvilken klub jeg skulle spille i fremadrettet. Jeg har kun godt at sige om Vildbjerg. Jeg starter nu i Vejle. Jeg har, gennem tiden, spillet i nogle forskellige klubber og jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad Vejle kan give mig, både fodboldmæssigt, men også personligt”.

Der arbejdes end videre på flere tilføjelser til truppen, da den skal være mere bred samt endnu mere konkurrencedygtig til forårets kampe.