Fælles tur på Vejle Stadion og spisning i VB Parken hitter hos pigeafdelingen!

image I alt 100 spillere, trænere og forældre var af sted på Vejle Stadion samlet
07. oktober 2019 kl. 20:37

I pigeafdelingen hitter de sociale arrangementer

Tur på Vejle Stadion

Der er stor opbakning til de sociale arrangementer i pigeafdelingen hos Vejle Boldklub. Til hjemmekampen mod FC Roskilde den 19. september var der samlet 100 repræsentanter fra U6-U14 pigeholdene, som sad sammen og så de lokale helte vinde 2-0 i NordicBet Ligaen. Der var alt fra de yngste U6/U7-piger til de større U14 piger samt trænere og forældre.

Fællesspisning i VB Parken

Mandag d. 7. oktober var der så igen et socialt arrangement at finde i pigernes ”KampKlar” app. Her var der nemlig arrangeret en fællesspisning i VB Parkens cafeteria, hvor lige over 70 deltagere fra U6-U7-U8-U9-U10 afdelingen deltog og dyrkede hinandens selskab uden for kridtstregerne. Den stod på lækker lasagne og mexicanske wraps.

Sammenholdet og fællesskabet dyrkes

De sociale arrangementer uden for fodboldbanen er helt sikkert med til at styrke pigernes fællesskab og giver meget til sammenholdet - både på eget hold og på tværs af årgangene.

Ønsker du, at dit hold skal holde en fællesspisning eller lignende i VB Parken, så tag kontakt til cafeteriet på cafeteria@vejleboldklub.dk og hør nærmere omkring muligheder og menu – det kan anbefales, si’r pigerne! 😊