U12 Pigerne vinder A-rækken til Select Indoor Girls Cup

05. marts 2024 kl. 21:02

Weekenden d. 2.-3. marts blev der i Fredericia Hallerne afviklet Danmarks største indendørsstævne for U10-U11-U12-13 Piger, Select Indoor Girls Cup.

Hele 700 piger deltog fordelt på hold fra hele Danmark og intet mindre end 686 kampe blev spillet.
Vejle Boldklub var repræsenteret med 3 stk. U12 hold, 2 stk. U10 hold samt ét U9 hold.

En hel weekend med en masse fodbold og hygge med holdkammeraterne.

Det blev 10 kampe til hvert U12-hold i fantastisk stemningsfyldte haller som sørgede for top tændte piger i alle kampe. Den gode atmosfære var helt klart en motivation for pigerne - også efter tabte kampe. Pigerne viste rigtig meget flot spil på alle 3 hold, det kan de godt være stolte af - uanset om det var i A, B eller C-rækken.

U12A var igennem mange tætte kampe og fik kæmpet sig vej til finalekampen mod Dybbøl UI, som foregik en hal fyldt op med publikum, hvor rigtig mange heppede på Vejle Boldklub. VB-pigerne sejrede med 1-0 i en meget tæt og velspillet kamp fra begge hold. Rigtig flot spil af pigerne.