Så kan der igen trænes fodbold i VB Parken

24. februar 2021 kl. 19:53

Kære VB´er

I dag modtog vi det fantastiske budskab om, at vi igen kan byde jer alle sammen velkommen i VB Parken til træning fra på mandag d. 1.3.

Som i sikkert har læst, må vi fra på mandag samles i grupper af max 25 personer til udendørs idræt. Det betyder, at vi kan komme i gang med træningen.

De mere specifikke retningslinier omkring det praktiske (adgang til klubhus, kan der afvikles kampe mv.) er på vej fra DBU, og det kommunikerer vi videre så snart vi har et overblik.

Vi ved dog allerede, at det IKKE kræver corona-test, at deltage i træningen.

Træningstiderne bliver (med små korrektioner) efter vinterplanen, som vi startede med tilbage i oktober.

Midt i glæden over at kunne vende tilbage til fodbolden, må vi også erkende, at corona desværre ikke er forsvundet. Derfor kommer vi sandsynligvis til at stå i nogle situationer med smittetilfælde på enkelte hold.

Hvis i testes positive skal i kontakte jeres respektive trænere så hurtigt som muligt, så vi kan træffe de rigtige foranstaltninger. Og man kan naturligvis ikke deltage i træningen, hvis man er i isolation eller har været i nær kontakt med en smittet.

Så lad os ved fælles hjælp fortsætte kampen mod corona, mens vi glædes over igen at kunne mødes til fodbold.

Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige et kæmpe stort tak til alle jer medlemmer, for at have bakket op og betalt kontingent, mens vi har været lukket ned. Det er på grund af jer, at der står trænere klar til at byde jer velkommen igen på mandag.

Også stor tak til trænerne for at have lavet træningsprogrammer, online-møder mv. her i de forgangne måneder.

Vi glæder os SÅ meget til at se jer igen.

//Bestyrelsen